dimarts, 14 de setembre del 2010

2ª CURSA DE LES ROQUES

Ja podeu vindre a provar el circuit de la 2ª Cursa de les Roques.

L’inici de la cursa tindrà lloc a la plaça d’Horta de St. Joan i es dirigirà cap a la serra d’Horta. Creuarem la serra en direcció a la pista de la Tàpia, on començarem a baixar fins a creuar el riu Canaletes. Una vegada allà, pujarem per la senda que ens portarà fins al pas de la Maladona, passant per les roques Cambretes. Continuarem l’ascensió, passant per la masia de les Creuetes de Lloà, fins arribar al coll de la Gilaberta. Una vegada arribats en aquest punt, ens desviarem cap a l’esquerra fins al coll d’Atans.

Després d’uns metres de baixada, passarem pel costat de la font del Montsagre d’Horta, i ens dirigirem cap al pujador d’en Valero, on començarà la llarga baixada fins a la pista que creua la vall dels Reguers. Aquesta pista ens portarà fins la carretera T-330, que creuarem per un pas inferior.

Una llarga ascensió pel camí de les voltes ens portarà fins, gairebé, al punt més alt de la muntanya de Santa Bàrbara. En aquest punt, començarem la baixada que ens durà fins a la plaça d’Horta de Sant Joan.

Distancia: 24.60 Km
Altura màxima: 1024 mts
Altura mínima: 350 mts
Desnivell positiu: 1250 mts

Descarregat el track AQUÍ.