dilluns, 31 de gener del 2011

2ª Cursa del "CRASH"tisset

Matinada de rigor, esmorzar, motxila i cap a Benifallet per anar a correr la 2ª cursa del pastisset. Teniem ganes de fer la primera cursa d'enguany. Arribem al nou parquing del poble, salutacions en gent coneguda, recollida de dorsal i au...a canvia-mos i calentar. Si, vaig fer tot aixó pero es veu que no tenia que correr....mal gesto i el bessó diu CRASH, miro a mun germá me diu que faig cara de paper de fumar i corre, asentat al cotxe que t'estas marejant. Tocat los .... m'acabo de fotre en l'aire la cursa de Benifallet , i espero que no moltes més. Que hi farem....
Jordi es prepara i au a corre....Molt bona carrera acaba en un temps de 3.26 ...felicitats.
Jo em quedo en companyia del company Adria de Tivissa. Vam pujar fins a Cardó per animar la seva companya, que finalment va quedar 6ª en un temps de 3.23.37.
Felicitats als companys Abel i Nuria, que van acabar la proba en modalitat marxa. Nuria llançat al ruedo i fes les curses que la secció femenia de CaraNord encara no té representan.
I jo...que hi farem, ara toca fisio i recuperar. Esperem no sigue res.
Salut.


CLASSIFICACIONS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada